Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارگجتویژه

مشخصات فنی و قیمت موس های جدید لاجیتک G502 X

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لاجیتک سه ماوس گیمینگ جدید در راه دارد و موس های بی سیم بالاخره USB-C و در جلو دارند. درست است؛ دوران Micro USB همچنان رو به افول است زیرا موس های بازی جدید سری G502 X لاجیتک جانشین موس های محبوب G502 این شرکت می شوند.در ادامه مشخصات فنی و قیمت موس های جدید لاجیتک G502 X را مرور می کنیم.

مشخصات فنی و قیمت موس های جدید لاجیتک G502 X

سه ماوس – G502 X، G502 X Lightspeed و G502 X Plus – اکنون دارای دکمه‌های اپتیکال-مکانیکی هیبریدی برای پاسخ‌دهی بهتر و همچنین سنسور 25600 dpi «Hero 25K» دقیق‌تر هستند. آنها وزن کلی سبک تری خواهند داشت و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شوند.

این موس ها از سوئیچ های اپتیکال-مکانیکی هیبریدی جدید شرکت “Lightforce” استفاده می کنند که برای استفاده از سرعت فناوری نوری طراحی شده اند، آنها همچنین شامل حس رضایت کلیک کردن بیشتری نسبت به یک دکمه سنتی ماوس هستند. لاجیتک ادعا می کند که سوئیچ نوری نیز کمتر فرسوده می شود، بنابراین بیشتر از یک سوئیچ کاملاً مکانیکی دوام می آورد.

پایه G502 X سیمی است و سبک ترین وزن دسته را با 89 گرم دارد. هر دو مدل G502 X Lightspeed و G502 X Plus نسبت به G502 Lightspeed قبلی 68 درصد اتصال سریع‌تری دارند، اما تنها G502 X Plus دارای ویژگی Lightsync RGB این شرکت است که به گیم‌پلی بازی ها واکنش نشان می‌دهد.

بازطراحی‌های جزئی شامل دکمه تغییر DPI برگشت‌پذیر برای سفارشی‌سازی بیشتر است و اگر مانند من مبتدی در بازی هستید و از این امکان خوشتان نمی آید می توانید آن را حذف کنید. لاجیتک همچنین چرخ اسکرول را سبک کرده تا چرخش آزاد را آسان‌تر کند، اما می‌تواند به پیمایش جغجغه‌ای نیز تغییر کند.

موضوع اصلی در رونمایی از این موس های مدرن، پشتیبانی از اتصال USB-C در مدل های بی سیم است. با یک بار شارژ تا 140 ساعت برای Lightspeed و تا 120 ساعت برای Plus (با RGB خاموش) دوام می آورند. همچنین می‌توانید با استفاده از پد ماوس شارژ بی‌سیم Powerplay جادویی لاجیتک به عمر باتری نامحدودی دست پیدا کنید.
G502 X سیمی با قیمت 79 دلار و مدل بی سیم Lightspeed حدود 139 دلار است و هر دو، ماه آینده عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا